وزیر راه در فراکسیون مستقلین: تنها ۳۰ درصد اعتبارات وزارت راه در سال جاری تخصیص پیدا کرده است

اطلاعات خود را فراموش کرده اید؟

وزیر راه در فراکسیون مستقلین: تنها ۳۰ درصد اعتبارات وزارت راه در سال جاری تخصیص پیدا کرده است

دوشنبه 20 آبان 1398

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه وزیر راه نسبت به وضعیت اعتبارات این وزارتخانه در سال جاری از درخواست اسلامی برای کمک مجلس به این وزارتخانه در جریان بودجه سال آینده خبر داد.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین با وزیر راه نمایندگان از تغییر برخی مدیران استانی گلایه داشتند که آقای وزیر گفت‌ در این باره شکایاتی از استان‌ها داشته‌اند و بر اساس آن تغییراتی اعمال شده است.

وی افزود: همچنین اکثر نمایندگان از وضعیت راه‌های روستایی گلایه داشتند که وزیر راه گفت یکی از معاونت‌ها به این منظور مشخص شده و ۲۰۰۰ کیلومتر نیز هدف تعیین شده است و مقرر شده شهرستان‌هایی که از نظر شاخص‌ها در رده‌های پایین‌تر هستند در اولویت قرار گیرند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین اضافه کرد: آقای اسلامی همچنین گفت قیری که این وزارتخانه دریافت کرده یک هفتم میزانی است که سال گذشته دریافت شده بود ضمن اینکه از اعتبارات پیش بینی شده نیز ۳۰ درصد بیشتر تخصیص پیدا نکرده است. در مورد تملک پروژه‌های عمرانی نیز اکثرا اوراق در نظر گرفته شده که آن هم کارایی لازم را ندارد.

لاهوتی همچنین گفت: آقای اسلامی از نمایندگان خواست در بودجه سال آینده با پیش بینی عوارض درآمد ثابتی را برای نگهداری راه‌ها برای این وزارتخانه در نظر بگیرند.

بالا