برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن انبوه سازان قزوین

اطلاعات خود را فراموش کرده اید؟

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن انبوه سازان قزوین

دوشنبه 22 آبان 1396

 

همچون آیین سال‌های گذشته، مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان قزوین طی فراخوان عمومی بر پایه آگهي فراخوان نوشته‌شده در روزنامه ولایت، در ساعت 17، روز یکشنبه، تاريخ 96/8/21، در محل تالار همایش اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان با حضور شمار بیشتر اعضاء و نمایندگان ایشان، تشكيل و پس از آگاهی دادن رسميت نشست به‌دست آقای مهندس عبدالصمد سلطانیه، نسبت به‌گزینش هيات رئيسه مجمع عمومي بارأی‌های حاضران به شرح زیر، اقدام گرديد.

از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز سرکار خانم عطاریان به نمایندگی از اداره تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در نشست حضور و بر روند برگزاری مجمع نظارت داشتند.

با توجه به دستور کار اعلام‌شده ارائه گزارش دبیر انجمن به‌عنوان برنامه پس‌ازآن در دستور کار نهاده شد و آقای مهندس مازندرانی زاده گزارش کارکرد سال گذشته هیئت‌مدیره را با بهره‌گیری از گزارش پرده‌نگار قرائت فرمودند که موردتوجه و خشنودی حاضرین واقع شد.

به دنبال آن خزانه‌دار انجمن جناب آقای مهندس سید یاشار خطیبی گزارش مالی انجمن را قرائت کردند.

در ادامه، نامزدهای گزینش بازرس جهت برگزاری انتخابات، ابراز آمادگي نمودند که پس از اخذ رأی و شمارش آرا، نتیجه قرائت گرديد كه با توجه به اكثريت نسبي آراي حاضران، بازرسان به شرح زير گزینش شدند: آقای مهندس رجبعلی خاکپور به‌عنوان بازرس اصلی و آقای مهندس وحید رضا آقا زمانی به‌عنوان بازرس علی‌البدل گزینش شدند.

 

بالا