مقام مسئول در بنیاد مسکن خبر داد؛ بهسازی ۲۰ درصد روستاهای مرزی تا پایان برنامه ششم

اطلاعات خود را فراموش کرده اید؟

مقام مسئول در بنیاد مسکن خبر داد؛ بهسازی ۲۰ درصد روستاهای مرزی تا پایان برنامه ششم

سه شنبه 31 مرداد 1396

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن از اجرای طرح هادی در ۲۰ درصد روستاهای مرزی کشور تا پایان برنامه ششم توسعه خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، محمدرضا شاملو گفت: بر اساس یکی از احکام قانون برنامه، پیش‌بینی شده که تا پایان برنامه پنج ساله ششم ۲۰ درصد از روستاهای مرزی کشور در ذیل طرح هادی ساماندهی و بهسازی شود.

وی در پایان بازدید از روستاهای مرزی کردستان ادامه داد: قطعاً در همین راستا اولویت‌بندی روستاهای این استان انجام خواهد شد و اعتباراتی که در این زمینه اختصاص پیدا خواهد کرد، با اولویت بیشتری در بین روستاهای مرزی کردستان توزیع خواهد شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور اضافه کرد: با توجه به موقعیت خاص شهرستان سروآباد (واقع در مرز ایران و کردستان عراق) مرزی بودن و پرجمعیت بودن روستاهای آن، تلاش خواهیم کرد به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان توجه بیشتر و در انجام کارها تسریع شود.

شاملو گفت: هدف از سفر به استان کردستان بازدید از فعالیت‌های عمران روستایی بنیاد مسکن استان و ارزیابی فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته بنیاد مسکن است.

وی افزود: بر اساس شیوه‌ای که در بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی کشور جاری است، بازدیدهای دوره‌ای از مناطق کشور انجام می‌شود و در پایان این بازدیدها یک ارزیابی کلی از اقدامات و فعالیت‌های بنیاد مسکن صورت گرفته و در نهایت با بررسی مسائل و مشکلات موجود تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

بالا